De ce?

Pentru că Iliescu are blog. Şi Năstase şi Dâncu şi alţi policieni, sau pseudo politicieni, cum este Gigi Becali. Sau colegi de breaslă. Sau artizde şi fotbaliatori.

Pentru că nu am mai avut unde să îmi public textele, fostele editoriale.

Şi pentru că dacă vreau să scriu ceva la 5 dimineaţa şi am o ideea să o pot face.

Viitorilor mei fani le spun că nu ştiu sigur dacă o să scriu o dată pe zi, de mai multe ori, sau o dată la câtva zile. Dar dacă sunt curioşi, îi aştept să mă citească.

La un click distanţă.

4 Răspunsuri to “De ce?”

  1. mihaela Says:

    felicitari!

  2. adinov Says:

    Bine ai venit in Blogosfera!🙂

  3. PhenoBarbieDoll Says:

    Bun venit, Vasile!

  4. tibi Says:

    mai lasat masca
    erai ultimul la care sa ma gandesc ca isi va face blog!
    Bafta

Lasă un răspuns

