Despre pariul cu Guvemul

Da, sticla de Johnny Walker trebuie să o dau. Da, recunosc, nu am ghicit formula partidelor care vor forma guvernul. Da, sincer, nu m-am aşteptat ca PDL şi PSD să formeze Guvernul.

În condiţii normale, aşa ceva nu s-ar fi întâmplat. Dar, înţelegeţi, oameni buni, vine criza peste noi, şi trebuie să fim uniţi, stânga cu dreapta, puterea cu opoziţia, Hrebenciuc cu Blaga. Numai împreună putem reuşi şi putem să dăm exemplu Europei că nu suntem departe de Germania sau Austria prin această mare împăcare, pentru binele ţării şi poporului…Da, recunosc că m-am înşelat când am pus pariul iniţial şi îmi pun cenuşă în cap. Politicienii de la PDL şi PSD nu au avut o gândire îngustă ca a mea, care văd lucrurile numai în alb şi negru. Au avut dreptate. Numai ei pot să ne salveze…

Aşa-i că nu mă credeţi?

2 Răspunsuri to “Despre pariul cu Guvemul”

  1. coucoux Says:

    cand legi stanga cu dreapta si iti mai legi (nu foarte strans) si picioarele, si cel stang si cel drept cum se cheama urmatorul pas? as zice ca se cheama „cazut in cap” sau „cazut in nas”… felicitari Romaniei cea cazuta in cap, sau daca vreti, in nas…

  2. Calina Says:

    si daca unim stanga cu dreapta, suntem la mare distanta de a fi nemti sau austrieci

Lasă un răspuns

