O caricatură de guvern…

 

Am râs aseară până mi-au dat lacrimile şi m-au durut fălcile când am văzut componenţa noului Guvern Boc. Mi-am zis că nu se poate ca miniştri ăştia şi ministresele să fie cei care ne vor scoate cu bine din criză.

Mi-am zis că e o glumă, că nu se poate ca ei să fie competenţii de care vorbea Băsescu şi despre care ne dădeau asigurări Boc şi Geoană.

Mă aşteptam să văd specialiştii aleşi pe sprânceană, somităţi în materie, şcoliţi la Harvard cel puţin, cu masterate măcar, dacă nu cu câte două doctorate, „la creme de la creme” în materie de economie şi finanţe, de administraţie, de turism, niscaiva oameni de cultură recunoscuţi, medici sau manageri de spitale valoroşi.

Căci, nu-i aşa, vine criza economică peste noi şi avem nevoie de specialişti doxă care să vină cu soluţii şi să le şi pună în practică, să nu ne ducem de râpă. Păi nu de-aia s-au unit cele două partide care se duşmăneau de 15 ani, nu de aia au semnat „Parteneriatul pentru România”?.

Nu au fost obligate să colaboreze şi să-şi unească forţele din cauza spectrului neliniştitor al crizei econmice şi financiare?

Or eu nu am înţeles bine şi, de fapt, îi doare pe guvernanţi la pedală şi nu au făcut altceva decât să se cocoaţe în funcţii şi să-şi numească apropiaţii în fruntea ministrelor, în bătaie de joc?

Păi ce o recomandă pe Elena Udrea la Turism, în afara shoppingului la Milano? Sau pe Ion Bazac la Sănătate, care a plecat din sistemul sanitar şi s-a făcut în ultimii ani importator de Ferrari? Ce are ăsta habar de ce e prin spitale sau pe rafturile farmaciilor?

Ce treabă mai are Ecaterina Andronescu, zisă Abramburica, cu Educaţia?  Sau Monica Iacob Ridzi cu Tineretul şi Sportul în afara faptului că e tânără?

Nu mai vorbesc de greii din PSD, foşti miniştri în Guvernul Năstase, unşi cu toate alifiile şi bănuiţi, o parte, de afaceri necurate?

Ce competenţe are Nemirschi la Mediu, în afara proptelilor puse de Radu Mazăre de la Constanţa?

S-au scremut două săptămâni ca să vină acum PDL-iştii cu aceleaşi feţe de miniştri, de zici că-s lipiţi cu super-glue de fotoliile guvernamentale?

Ăsta e guvernul „anti-criză”, guvernul „a tunat şi i-a adunat”?

Ce strategii de salvare a econmiei naţionale au ăştia?

Staţi că urmează secretarii de stat, alte panarame.

Nasol moment, pe cuvântul meu.

Am râs aseară până mi-au dat lacrimile când am văzut componenţa noului Guvern Boc. Apoi mi-am dat seama că nu erau lacrimi de râs, ci de plâns…

Ce-ai făcut, domnuprim-ministru?

 

 

 

 

Un răspuns to “O caricatură de guvern…”

  1. Mishy Says:

    Raule…. De ce nu acorzi noului cabinet prezumtia de nevinovatie?
    Mai ales ca a inceput bine. Dupa modelul Dobre, vrea si Radu Berceanu sa renegocieze contractul cu Bechtel.

Lasă un răspuns

