Nu-l cunoaşteţi voi pe Pali?

Nu-l cunoaşteţi voi pe Pali, tânărul acela blond şi mic de înălţime care lucra la cabinetul lui Boc de la Primărie? Care mai cobora la şedinţele de Consiliu Local cu un vraf de dosare la semnat? Care răspundea la 984, telefonul primarului? Şi care nu este brunet şi nu are mustaţă?

Trebuie să fi jurnalist de doi lei, şi scuze dacă sunt aşa de dur, ca să nu ştii că Peter Pal (Pali), cel descris mai sus NU este una şi aceeaşi persoană cu Peter Pal, patronul de la Energobit, unul dintre sponsorii echipei de fotbal CFR 1907 Cluj?

Să te chemi jurnalist şi să scrii la Gardianul şi Pro Sport şi să faci o asemenea gafă mi se pare de tot râsul. Asta înseamnă verificarea surselor în presa românească.

 Sau se cheamă că e presă după ureche?

8 Răspunsuri to “Nu-l cunoaşteţi voi pe Pali?”

  1. » Când Pal Peter nu e Pal Peter Vasile Racoviţan: în alb şi negru Says:

    […] Vasile Măgrădean scrie pe blogul său că şi Gardianul a comis aceeaşi […]

  2. prodan Says:

    să vedem link-ul în gardianul.

    • magradean Says:

      Nu pot intra pe arhiva electronica de vineri a Gardianului, dar am citit stirea cu ochii mei, in editia printata de vineri, era o stiruta pe pagina de politic parca in care Pali era dat patron la Energobit si secretar personal al lui Boc.
      Vezi ca simbata a dat si Guvernul o precizare lamuritoare. Vezi la http://www.gov.ro.
      Sunt chiar curios daca se va da erata in cele doua ziare…

  3. tiberiufarcash Says:

    confirm. si eu am citit in gardianul print de vineri!
    tot eu am scris si in comentariu la pro sport, sambata dimineata, semnat cu numele meu, vedeti comentariul nr. 6, la articolul lui todorescu unde ziceam si de Gardianul. Eu nu am vrut sa fiu asa dur cu Todo cum e magr a desi am 1000 de motive. stie el. sigur ca e gafa grava. superficialitate.

  4. Mammăă, iar a comis-o Prosportu` :) « Nandos Says:

    […] Peter de la Energobit nu e Pal Peter de la Guvern. Şi subiectul a explodat pe bloguri. AICI şi AICI aveţi două […]

  5. Tudor Says:

    Hehe… doar un exemplu ca presa sportiva din Romania e mai mult presa tabloida decat quality. Print & apoi se verifica de la sine informatia. Dar ai fost primul cu informatia-n ziar.. ce mai conteaza gafele ocazionale, de a caror majoritate romanul de rand nu se prinde in veci…

    PS: Pe blondut l-am vazut deja prin preajma lui Boc cand era alergat de catre jurnalisti. Bravo lui… e un boc mai tanar.. mai discutam peste vreo 20 de ani :))

    • magradean Says:

      Asa au inceput toti marii oameni politici, unii erau trimisi sa le aduca tigari sefilor, altii le carau servieta, altii mapele la sedinta🙂 Iar dupa ani, hop si ei in frunte. Reteta succesului…

  6. Redactor-şef concediat pentru o “gherlă” « UnCopilutz Says:

    […] doua zi, o mână de bloggeri, printre care câţiva de care ştiu şi eu (Vasile Racoviţan şi Vasile Măgrădean. Noroc c-au nume de familie diferite, c-altfel îi încurcam), au semnalat greşeala […]

Lasă un răspuns

