Am avut dreptate

În postarea din 23 ianuarie sub titlul „În linie dreaptă” făceam un pronostic al rezultatelor alegerilor de ieri. Spuneam atunci că Sorin Apostu, candidatul PDL, va ieşi din primul tur, şi va fi urmat de candidatul PNL Marius Nicoară.

Nicoară, abonat la locul doi, după ce a pierdut şi în faţa lui Alin Tişe, tot de la PDL, bătălia de anul trecut pentru şefia Consiliului Judeţean Cluj.

„Un pronostic? Apostu, 95% din primul tur. Nicoară pe locul doi. Din nou…”.

Asta scriam atunci. A ieşit exact aşa.

Azi dimineaţă m-am îngrozit să nu cumva să mă asalteze prietenii să îmi ceară să le dau numerele de la loto de duminică.

Nici s-o nimereşti la fix nu e bine, câteodată.

 

3 Răspunsuri to “Am avut dreptate”

  1. condor Says:

    Vasile, data viitoare candidez si eu, dar mai intai trec pe la tine.

  2. Echipa Ghilotina Says:

    Apostu, 95%?? esti sigur?

    • magradean Says:

      Am spus ca eram sigur in proportie de 95% ca va castiga Apostu din primul tur si am lasat o marja de 5% ca poate nu va fi asa. Cele 5 procente le-am pus pe seama hazardului. Cine stie ce se putea intimpla, ce putea interveni…

Lasă un răspuns

