Incendiul din Dubai

La o televiziune de știri din România. Prezentatorul, surescitat, abia își găsește cuvintele, nescrise, ca de obicei, pe prompter, iar ecranul se colorează în galben și negru.

-Breaking News, avem o exclusivitate, intrăm acum în legătură directă cu o româncă, martor ocular al incendiului din Dubai, cazată chiar la hotelul care arde. Bună seară, cum vă simțiți?

-Buuună seara, eu mă simțez bine. Tocmai am luat cina cu Pisi al meu, care m-a dus de Rev în Dubai. Am comandat la room service, am mâncat icre negre, somon fumee, scoici Saint Jaques, am băut șampanie Dom Perignon, iar acum îmi fac unghiile.

-Ați fost evacuată din hotel?

-Evacuată? Nu, de ce să fiu evacuată? Camera e de lux, are jacuzzi, cristale Swarovschi pe perdele, o plasmă cât peretele, e foarte confortabilă, costă 15.000 de dolari pe noapte. A plătit Pisi al meu.

-Nuu, mă refeream că, după izbucnirea incendiului în hotelul în care stați, credeam că ați fost evacuată.

-Dar noi nu stăm la hotelul ăla. Trebuia să ne cazăm acolo, dar are numai 62 de etaje și eu i-am spus lui Pisi al meu care mă iubește foarte mult că vreau la hotelul care are 120 de etaje și e cel mai înalt din luuume. Și ne-am cazat aici.

-Dar incendiul, vedeți ceva? Ce se întâmplă acum, se văd flăcările?

-Nuu, că noi avem geamurile spre cealaltă parte.

-Dar lumea afară nu e panicată?

-Nu știu că nu am ieșit azi din cameră. Ieri am stat toată ziua la plajă, au fost 28 de grade și un soare blând și o plajă atât de fiină. Iar acum stau în cameră, v-am mai spus, e atât de biiine aici, salteaua e atât de moale că te scufunzi în ea, iar cearceaful e atât de fin și moale că nici nu îl simți. Și tocmai am făcut o băiță cu spumă de trandafiri și…

Prezentatorul își pierde răbdarea, iar în voce se strecoară o undă de nervozitate.

-Dar, ăăă, dacă nu știți nimic despre incendiu, de ce ne-ați sunat ca să intrați în direct?

-Ca să mă laud, boule. Și să crape de ciudă colegele mele de serviciu care muncesc de Revelion și le îngheață curul pe trotuarele din București!

Lasă un răspuns

